Κάντε τα «σαλάτα» στο γραφείο!


Οι πολλές ώρες εκτός σπιτιού σίγουρα δεν έιναι και ότι καλύτερο για την διατροφή μας. Ως αποτέλεσμα μπορεί να φάμε κάτι που να μας φορτώσει με πάρα πολλές θερμίδες αλλά και να είναι εξίσου ανθιγυεινό. Μια πολύ καλή λύση που θα σας κρατήσει χορτασμένους και παράλληλα θα σας «φορτώσει» με ενέργεια όλη την υπόλοιπη μέρα είναι μιαhomemade σαλάτα από τα χεράκια σας!


Step by step

1.Φτιάξτε τρία ταπεράκια από την πρώτη μέρα για να κερδίσετε χρόνο. Γεμίστε τρία ορθογώνια τάπερ κατά τα τρία τέταρτα με ανάμεικτη πράσινη σαλάτα (προσέξτε να μην έχουν καθόλου υγρασία για να μην σαπίσουν). Έπειτα απλώστε από πάνω τα αγαπημένα σας λαχανικά όπως καρότο, αγγούρι, βρασμένο πατζάρι, πιπεριά, ντοματάκι, μπρόκολο, αρακά...
2. Προσθέστε πάνω από τη σαλάτα σας μια ποσότητα κρύο καστανό ρύζι, ζυμαρικά, σφιχτό βραστό αυγό, καπνιστό σκουμπρί η σολομό ή κομματάκια τυρί. Κλείστε καλά το τάπερ και φυλλάξτε το στο ψυγείο.
3.Το πρωί της ημέρας που θα φάτε τη σαλάτα σας, προσθέστε (αν θέλετε) ξηρούς καρπούς, ή πιο ζουμερά συστατικά όπως φρούτα ή αβοκάντο. Πάρτε λίγο dressing μαζί σας και προσθέστε το πριν ακριβώς απολαύσετε το γεύμα σας.

Athenstaste Video