Μικρά γαστρονομικά tips επιβίωσης...


Το να γνωρίζουμε συνταγές μαγειρικής και να τις εφαρμόζουμε στην πράξη ή ακόμα και να πειραματιζόμαστε είναι ένα ενδιαφέρον χόμπι και εμπλουτίζει το καθημερινό μας μενού με διαφορετικές γεύσεις. Το να ξέρουμε όμως να μαγειρεύουμε υγιεινά εξασφαλίζει τη θωράκιση του οργανισμού μας και τη βελτίωση της υγείας μας. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε διάφορα tips, για υγιεινό μαγείρεμα.

Για να μη χάσουν οι πατάτες τη βιταμίνη C που περιέχουν θα πρέπει να βράζονται με τη φλούδα τους, αφού έχουν πλυθεί καλά (επίσης, τηγανιτές τύπου country style είναι θεσπέσιες).

Αν είστε οπαδοί της ελαϕριάς κουζίνας, δεν είναι απαραίτητο να διαγράψετε εντελώς την κρέμα γάλακτος από το μαγείρεμα. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τη μισή ποσότητα κρέμας γάλακτος που υποδεικνύει η συνταγή, με ίση ποσότητα πλήρους γάλακτος ή συμπυκνωμένου.

Βάζετε το λάδι στο φαγητό κατά τα τελευταία λεπτά του μαγειρέματος και όχι στην αρχή. Έτσι θα διατηρήσει περισσότερα από τα συστατικά του.

Αντί να σοτάρετε τα υλικά του μαγειρέματος σε λάδι, προτιμήστε να τα αχνίσετε σε λίγο λάδι και λίγο νερό που βράζει. Έτσι θα γίνουν πιο ελαφριά, διαιτητικά και υγιεινά.

Να κόβετε τα λαχανικά και τα ϕρούτα λίγη ώρα πριν τα καταναλώσετε, για να διατηρούν τις βιταμίνες τους και τα άλλα θρεπτικά συστατικά τους.

Κόψτε τα λαχανικά σας σε μεγάλα κομμάτια. Όταν κόβετε τα λαχανικά σε πολλά μικρά κομμάτια οξειδώνονται ευκολότερα και χάνουν τις πολύτιμες βιταμίνες τους.

Όταν πλένετε τα λαχανικά, προτιμήστε κρύο νερό και στο τελευταίο πλύσιμο προσθέστε σε μία λεκάνη νερό, ένα σϕηνάκι ξύδι. Θα σκοτώσει όλα τα μικρόβια και ενδεχομένως τους μικρό-οργανισμούς που υπάρχουν μέσα στα λαχανικά. Όταν καθαρίζετε χόρτα, στο τελευταίο πλύσιμο αϕήστε τα για 5 λεπτά σε μία λεκάνη με κρύο νερό που θα προσθέσετε μία χούϕτα χοντρό αλάτι. Μπορείτε να είσαστε σίγουροι πως δε θα μείνει πάνω στα χόρτα σας, ούτε ένας κόκκος από χώμα.

Athenstaste Video