Τροφές των πρωταθλητών!


Μετά από μια σκληρή προπόνηση πρέπει οπωσδήποτε να ανακουφίσουμε τους κουρασμένους και πονεμένους μύες μας και να κάνουμε το απαραίτητο reload για να έχουμε ενέργεια να συνεχίσουμε τη μέρα μας και να μην νιώθουμε εξαντλημένοι. Ο πρώτος τρόπος είναι να ενυδατωνόμαστε και κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά και μετά. Ο δεύτερος, είναι οι τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να «ανακάμψουμε» στο «πι και φι».

Πράσινα λαχανικά: Ο πόνος που νιώθουμε μετά την προπόνηση οφείλεται στην ένταση που προκαλεί η «επιδιόρθωση» των μυϊκών ιστών η οποία βάζει το σώμα μας σε μια κατάσταση «φλεγμονής». Τα μέταλλα των λαχανικών έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και μπορούν να βοηθήσουν στον μεταβολισμό των μυών, δηλαδή στη διαδικασία του χτισίματος νέου ιστού μετά την πίεση της άσκησης.

Σοκολατούχο γάλα: Το αγαπημένο μας γάλα δεν έχει τόσες θερμίδες όσες φανταζόμαστε καθώς ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα συνήθως περιέχει από 250 μέχρι 280 θερμίδες. Ακόμα, έχει την ιδανική ποσότητα πρωτεϊνης και υδατανθράκων. Είναι ιδανικό για να αναπληρώσετε το γλυκογόνο, τη δευτερεύουσα αποθήκη ενέργειας του σώματός σας που εξαντλείται στη διάρκεια της άσκησης και προωθεί το χτίσιμο των μυών. Επίσης, είναι πολύ αποτελεσματικό και στην ενυδάτωση του οργανισμού.

Γλυκοπατάτα: Οι σύνθετοι υδατάνθρακες θα βοηθήσουν στην αναπλήρωση της ενέργειας σας και θα ενθαρρύνουν την παραγωγή ζωτικών ορμονών για την ανάπτυξη. Επιπρόσθετα αυτή η γεμάτη αντιοξειδωτικά τροφή, μπορεί να βοηθήσει στην αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών όπως ο κάλιο που χάνονται μέσω του ιδρώτα.

Βραζιλιάνικα φυστίκια: Περιέχουν σελήνιο, ένα ιχνοστοιχείο βασικό για την υγεία. Το σελήνιο ενσωματώνεται σε πρωτεϊνες και οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες των πρωτεϊνών αυτών βοηθούν στο να αποτραπεί η καταστροφή των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες.

Athenstaste Video