Τι να φάω έξω χωρίς να χαλάσω τη δίαιτα μου

Μια καλή δίαιτα ή μια ισορροπημένη διατροφή αφήνει περιθώρια και για 1 ημέρα «ελεύθερη» την εβδομάδα.

Πολλά μαγαζιά πέραν από τα κανονικά τους φαγητά προσφέρουν και «light» μενού. Όμως δεν είναι παράλογο να βγαίνεις έξω, να πληρώνεις και να φας το «light» μενού? Σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους άλλους όχι.


Εδώ σας προτείνω κάποιες διαιτητικές επιλογές που θα τις βρείτε έξω χωρίς να είναι απαραίτητα στο «light» μενού.

 

  • Σούσι (ωμό ψάρι) σε όλες τις μορφές (oτι πιο «light») προσοχή όμως στην ποσότητα.
  • Σασίμι (ωμός σολωμός, μαριναρισμένος με σόγια σος).
  • Γάυρο ωμό μαριναρισμένο ξιδάτο.
  • Θαλασσινά ψητά ή βραστά (όχι τηγανιτά) όσα θέλετε π.χ. γαρίδες ψητές, μύδια αχνιστά, κυδώνια, καβούρια.
  • Ψάρι ψητό ή πλακί π.χ.τσιπούρες, συναγρίδες .Οχι μόνο φρέσκο αλλά και κατεψυγμένο π.χ. γλώσσα ψητή ή πλακί στο φούρνο με ντομάτα και πατάτες.
  • Ξιφία Σουβλάκι
  • Χωριάτικη σαλάτα , Ceaser's σαλάτα, Χόρτα, Ψητά λαχανικά.
  • Φιλέτο κοτόπουλο με μουστάρδα – μπύρα και γαρνιτούρα με ψητά λαχανικά.
  • Καλαμάκια κοτόπουλο, γύρο κατόπουλο με αλάδωτη πίτα.
  • Μακαρόνια με πέστο, σάλτσα λαχανικών ή μοτσαρέλα-ντομάτα.
  • Πίτσα με λεπτή ζύμη με μοτσαρέλα και ντομάτα ή λαχανικά.
  • Πατάτα ψητή με τυρί.
  • Κρέπα με τυρί και λαχανικά.
  • Ψαρονέφρι.


Άννα Μπεζιάνη
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος-Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου


Κεντρικό
Λεωφ. Βουλιαγμένης 175, Δαφνη
Μετρό Αγ. Ιωάννης
210 9705554


2ο Γραφείο
Λεωφ. Στρ. Παπαγου 78, Αγ. Δημητριος
Μετρό Αγ. Δημητριος
210 9730797

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Να δίνω γλυκά στο παιδί μου και με τι συχνότητα? »

Athenstaste Video