Γρήγορα ναι, υγιεινά ναι!

από τον Πάνο Λάκατζη

H υγιεινή διατροφή και η κατανάλωση γρήγορου φαγητού δεν πάνε πάντα μαζί. Αλλά με λίγη προνοητικότητα και κάποια απλή προετοιμασία, είναι εύκολο να ετοιμάσεις ένα νόστιμο και θρεπτικό γεύμα.

 

ΠΡΩΙΝΟ

  • Αυγά ποσέ με ψητή ντομάτα

egs

ΓΙΑΤΙ: Τα αυγά είναι γεμάτα από πρωτεΐνες, που χρειάζεται το σώμα μας για τη δημιουργία νέων κυττάρων και τη διατήρηση των ιστών.

ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ: 25 λεπτά.

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕ: Δεν πρέπει να περιορίστείς στην προσθήκη ψητής ντομάτας. Μπορείς να σοτάρεις λίγο σπανάκι και σκόρδο για περισσότερη γεύση.

 

  • Παρφέ Γιαουρτιού με Φράουλα

yogurt

ΓΙΑΤΙ: Το γιαούρτι περιέχει προβιοτικά
που μπορούν να βοηθήσουν στην πέψη και ασβέστιο το οποίο ενισχύει τα οστά.

ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ : 10 λεπτά.

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕ: Υπάρχουν άπειρες παραλλαγές για το παρφέ γιαούρτι. Μπορείς να κρατήσεις την υγιή πλευρά του πρωινού σου με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και υγιεινά δημητριακά ή ξηρούς καρπούς.

 

ΓΕΥΜΑ

  • Αραβική πίτα με αβοκάντο και λαχανικά

wrap

ΓΙΑΤΙ: Το αβοκάντο, περιέχει βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ : 25 λεπτά.

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕ: Μπορείς να αντικαταστήσεις την αραβική πίτα με ψωμί ολικής αλέσεως. Αυτό το σάντουιτς μπορεί να γίνει στο πόδι. Μπορείς να προσθέσεις όποιο λαχανικό θέλεις. Καρότο , μαρούλι ή λάχανο. Για περισσότερη γεύση βάλε ελιές ή κάπαρη.

 

  • Σούπα βελουτέ με μπρόκολο

brocoli

ΓΙΑΤΙ: Αν δεν το ξέρεις ήδη, το μπρόκολο είναι το σούπερ λαχανικό. Θα σε τονώσει και δεν θα σε φουσκώσει.

ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ: 25 λεπτά.

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕ: Αυτό το πιάτο απευθύνεται σε χορτοφάγους και δεν περιέχει γαλακτοκομικά προϊόντα. Μπορείς να πειραματιστείς με διάφορα καρυκεύματα για να απογειώσεις την γεύση.

 

 

ΔΕΙΠΝΟ

 

  • Ζυμαρικά με κολοκυθάκια και φρέσκο βασιλικό

penes

ΓΙΑΤΙ: Τα κολοκυθάκια είναι χαμηλά σε θερμίδες και πολύ γευστικά! Ο φρέσκος βασιλικός δίνει έντονο άρωμα στο πιάτο και είναι γνωστό ότι έχει πολλές αντιοξειδωτικές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Επίσης, είναι εξαιρετικά εύκολο να αναπτυχθεί σε εσωτερικούς χώρους.
ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ: 25 λεπτά.
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕ: Να ξέρεις ότι τα ζυμαρικά με σιτάρι ολικής αλέσεως περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες από το λευκά. Μη διστάσεις να ρίξεις φρέσκα λαχανικά που προτιμάς για να κάνεις τα ζυμαρικά σου ακόμα πιο πολύχρωμα και γευστικά.

 

  • Σοταρισμένα Λαχανικά

vegi

ΓΙΑΤΙ: Αυτή η γρήγορη και εύκολη συνταγή έχει λίγες θερμίδες και πλούσια διατροφική αξία.

ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ: 15 λεπτά.

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕ: Ρίξε λίγα κομματάκια χοιρινού για να δώσεις σε αυτό το πιάτο μια ώθηση πρωτεΐνης και σιδήρου. Επίσης τα noodles ρυζιού θα δώσουν στο πιάτο μια πλούσια γευστική υφή.

 

Athenstaste Video